CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Minyak Kelapa Dara (VCO)


Saya sekarang sedang menggunakan produk ini sejak hujung bulan 9 hr tu, sudah 12 hari berlalu. Perubahan yg ketara mata saya yang sangat la panda semakin berkurangan. 
Stokis bagitau kesan pemakanan produk ini kepada pelanggan tidak sama. Ada yg akan timbul banyak jerawat pd wajah, tapi setakat ini saya tidak mengalami semua tu, Alhamdulillah..
Sebelum ni juga setiap bulan saya akan kena selesma yg teruk dan batuk berkahak yg lambat surut, lagi2 saya ni senang berjangkit selesma dgn org lain. Tapi setelah penggunaan produk ni mcm susah pla dpt selesma, baru2 ni balik kmpung mak, adik & kakak semua tengah selesma tapi saya tidak mendapat jangkitan selesma dari derang hihi..antibodi tahan la pla. 
Suami saya juga makan produk ni, huhu yg bestnya malam2 saya sungguh damai tanpa dengkuran sang suami (hihi sorry suamiku..). Untuk pengetahuan suami saya selalu terkena demam tonsil yg teruk dan tonsil tu msh ada pada tekak suami, sebab tu klu tidur mmg kuat berdengkur. Tapi setelah penggunaan produk ni, dengkur suami sudah semakin perlahan hihi..
Mula2 penggunaan juga menyebabkan saya & suami mengalami pembuangan air besar yg luarbiasa, itulah proses pmbuangan toksin dalam badan, xperlu ditakuti hoho.. Rasa ringan bila dah melabur byk2 hoho..
Apa yg pasti saya percaya dgn produk ini dan akan menggunakannya secara berterusan.
Kawan2 pun cubalah!
^_~





0 comments:

Post a Comment